Subject: Lisas TB registri aruanne 2024 aasta TB haigestumisest 06.08.2024 seisuga
From: "Piret Viiklepp" <[email-masked]>
To: Jevgenia Epštein <[email-masked]>, "Elve Kaur" <[email-masked]>, "Juta Varjas" <[email-masked]>,Kärt Sõber <[email-masked]>, "Stella Ilves" <[email-masked]>
Cc: Manfred Danilovitš <[email-masked]>, "Kersti Villand" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 15:01:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Lp kolleegid

Lisas leiate tuberkuloosi haigestumuse esialgsed andmed 2024.aasta 1.
jaanuarist kuni 31. juulini.

2024.aasta 1.jaanuarist kuni 31.juulini on esialgsetel andmetel
registreeritud 55 TB juhtu, sh 44 esmasjuhtu.

Tervitustega Kersti ja Piret

Kersti Villand

Piret Viiklepp

Tuberkuloosiregister

Tervise Arengu Instituut

Paldiski mnt 80, 10617 Tallinn

Tel 57 493900

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.tai.ee <http://www.tai.ee>